Wonderwave

Vilkår for bruk

Dette er vilkårene for kjøp og bruk av Wonderwaves tjenester og produkter.

Følgende vilkår og retningslinjer gjelder i sin helhet mellom Wonderwave og kunden i hele avtaleperioden:

  • A. Vilkår for bruk (Kjøp).
  • B. Personvernerklæring (GDPR / Innsamling av personopplysninger).
  • C. Retningslinjer for databehandling (GDPR / Databehandling).

A, B og C er tre (3) vedlegg som er tilgjengelige når som helst på https://wonderwave.io.

«Wonderwave Legal» utgjør det juridiske rammeverket som tilrettelegger for dialog, datainnsamling, forretninger og samarbeid.

For eventuelle spørsmål, vennligst kontakt oss på legal@wonderwave.io

Kompetanse

Design:

  • Adobe-programvare (Illustrator, Photoshop, etc.)
  • Figma

Front-end programmeringsspråk:

  • HTML
  • CSS
  • JavaScript

Front-end rammer og biblioteker:

  • Kantete. js
  • React.js
  • Vue.js
  • jQuery
  • Fladder
  • Fort

Back-end utvikling:

  • PHP
  • C++
  • Java
  • Python
  • JavaScript
  • Node.js

Back-end biblioteker:

  • Uttrykke
  • Django
  • Skinner
  • Laravel

Skyserverteknologi:

  • Google Cloud Platform
  • DigitalOcean

Bedrift og kundeservice:

  • Entreprenørselskap
  • Tankegang i verdensklasse
  • Et tilpasset system, bygget fra bunnen av
  • Scrum-rammeverk og smidige tankesettprinsipper

Rekruttering

Wonderwave rekrutterer fagfolk, kompetanse og kapasitet til sitt system på følgende områder:

  • Produktdesign
    • Grafisk design
    • UI / UX design
    • Illustrasjonsdesign
  • Programmering / kode
  • Server / Systemingeniør
  • Systemutvikler
  • Prosjektleder
  • Brukertesting av web/app-løsning
  • Kvalitetssikring av web/app løsning
  • Digital markedsføring (Fb, Google osv.)
  • Søkemotoroptimalisering (SEO)’

Alle som ønsker å jobbe i Wonderwave må fylle ut et skjema på nettsiden.

Kontaktskjemaet heter «Bli med oss» og samler inn følgende data:

  • Navn.
  • Telefon.
  • E-post.
  • Selskap.
  • Adresse.
  • Postnummer.
  • By.
  • Land.
  • Jobbtittel.
  • Utdanning.
  • Arbeidserfaring.
  • Kjennetegn.
  • Bekreftelse av ID #1 (førerkort, nasjonalt ID-kort, pass).
  • Bekreftelse av ID #2 (telefonregning, strømregning osv.).
  • Beskrivelse av personlighet, minimum 500 ord.
  • Bekrefter «Ansettelsesvilkår og datapolicy.»

All data sendes til career@wonderwave.io og lagres sikkert.

Før ansettelse velges fagpersonell til intervju på telefon og/eller nettmøte.

Tjenester

  • Web- og mobilappdesign:
    • Grafisk design.
    • UI / UX design.
    • Ikonografi (ikondesign).
    • Typografi (fontdesign).
    • Illustrasjonsdesign.
  • Kodeutvikling / web:
    • WordPress nettsted.
    • WooCommerce nettbutikk
    • Webapplikasjon.
  • Kodeutvikling / mobilapp:
    • Android.
    • iOS.
  • Administrert nettskyvert:
    • Google Cloud Platform.
    • DigitalOcean.
  • Støtte og vedlikehold:
    • WordPress serviceavtale.

Produkter

Wonderwave tilbyr fem (5) produkter:

  • Produktdesign (Web/app).
  • Webutvikling (Desktop).
  • Apputvikling (Mobil).
  • Managed Cloud Hosting (Web/app).
  • Support og vedlikehold (Web/app).

Det er fem (5) nivåbaserte planer for hvert produkt:

  • Oppstart.
  • Vekst.
  • Skala.
  • Bedriften.
  • Hver time.

Hver produktplan består av sine egne fordeler og dekker ulike behov.

Alle nyeste produktplaner er tilgjengelige på nettsiden og kan kjøpes mot en engangsavgift, til timepris og/eller som abonnement.

Se alle tjenester og produktplaner her: https://wonderwave.io/pricing

Kjøp

For å kjøpe en tjeneste og/eller en produktplan, må kjøperen gjøre følgende:

  • Send en skriftlig forespørsel til sales@wonderwave.io

ELLER

  • Fyll ut kontaktskjemaet på nettsiden https://wonderwave.io

1. Kunden mottar et tilbud som må bekreftes skriftlig via e-post sammen med vilkår og retningslinjer.

2. Dersom kunden fyller ut kontakt- og/eller bestillingsskjemaet på nettsiden, må de bekrefte å ha lest og forstått våre vilkår og retningslinjer.

3. Betaling skjer via faktura eller Stripe. Fakturaen kommer med syv (7) dager forfall, hvoretter de vanlige reglene for purring og inkasso fortsetter. Kortdetaljer må oppgis ved betaling via Stripe, og eventuelt beløp trekkes umiddelbart.

Avbryter

Kunden kan sende en skriftlig forespørsel til support@wonderwave.io for å kansellere ethvert kjøp eller rapportere det på Slack. Kunden kan logge inn på Wonderwave for å si opp eller sende en skriftlig henvendelse via Slack/epost for å si opp et abonnement.

Wonderwave har rett til å stoppe pågående arbeid dersom betaling ikke er mottatt i tide.

Produksjon

Wonderwave bruker «Scrum system and agile mindset principles» som et «transportbånd» for å designe, utvikle, levere, videreutvikle og vedlikeholde web/app-prosjekter.

«Scrum-systemet» tatt i bruk sammen med «smidige tenkeprinsipper» eliminerer risikoen for produksjonsfeil og sikrer at kundens ønsker blir ivaretatt og oppfylt fra start til slutt.

Mer informasjon om dette finner du her (ved å klikke på lenken kommer brukeren til en sikret, ekstern nettside):

Kunden får tilgang til Wonderwaves Slack-miljø (hub, arbeidsplass & chat) for kommunikasjon, samarbeid og tett oppfølging. Ellers skjer «formell dialog» skriftlig via e-post og/eller Wonderwaves billettsystem (Jira Service Desk).

Leveranse

Kundens kjøp anses som gjennomført når alle punkter i kravlisten er ferdige, og Wonderwave har godkjent/bekreftet arbeidet skriftlig via epost.

Kunden har da tre (3) virkedager til å gi tilbakemelding via Slack og/eller e-post (support@wonderwave.io).

Hvis det ikke kommer tilbakemeldinger og/eller klager innen disse tre (3) dagene, anses kjøpet som fullført.

Endringer

Endringer utenfor godkjent tilbud regnes som ny ordre, uavhengig av arbeidets omfang.

Kunden må derfor be om et nytt tilbud eller legge inn en ny bestilling.

Abonnement

Et abonnement faktureres månedlig eller kvartalsvis etter avtale. Abonnementet er uten binding og kan sies opp når som helst (1 måneds varsel). Avbestilling må gjøres skriftlig via e-post til support@wonderwave.io eller rapporteres på Slack.

Innbetalte beløp refunderes ikke, og de resterende månedene må være brukt opp.

Eie

Det er tre (3) deler å vurdere:

  • Kunden.
  • Wonderwave.
  • Eksterne tredjeparter (Google, WordPress, Klarna, etc.).

Alt levert til Wonderwave fra kunden, slik at Wonderwave kan gjøre jobben, regnes som kundens eiendom. Som media, bilder, illustrasjoner, video, tekst, kodefiler, maler, APIer, lydfiler, ideer, konsepter, tilgang til systemer, skisser, etc.

Alt Wonderwave produserer for kunden tilhører kunden eksklusivt og med ubegrensede rettigheter, så langt det er mulig og for så vidt Wonderwave angår. Bortsett fra når Wonderwave helt eller delvis bruker elementer laget av tredjeparter eller FWonderwave selv.

Opphavsretten til maler, plugins og/eller kodebiter kjøpt fra Envato og/eller annen tredjepart tilhører utvikleren som har laget den og lagt den ut for salg.

Ved å kjøpe malen og/eller plugin for videre utvikling, anskaffer Wonderwave en «kommersiell lisens» gitt til kunden på livstid via denne avtalen.

Wonderwave forbeholder seg retten til å bruke det som er produsert for kunden i sin markedsføring og portefølje og merke det med Wonderwaves logo, varemerke og egenskaper.

Ansvar

Wonderwave er under ingen omstendigheter, direkte eller indirekte, ansvarlig og/eller ansvarlig for tap av noe slag – det være seg data, økonomisk osv.

Wonderwave lagrer «data backup» i 20 dager, men er ikke ansvarlig for tapte data.

Kunden er ansvarlig for å lagre alle sine kritiske datafiler på egen PC og sørge for at alt er sikret. Generelt er kunden 100 % ansvarlig for sin egen forretningsreise og «datapraksis».

For produksjonsfeil som kan spores direkte til Wonderwave, vil det bli utført en grundig feilsøking og feilretting – gratis.

For produksjonsfeil som kan spores direkte til en tredjepart, skal Wonderwave ikke holdes ansvarlig på noen måte.

Wonderwave skal ikke holdes ansvarlig for avtaler mellom kunden og tredjeparter (Google, WordPress, Klarna, etc.).

Team

Wonderwave er et kraftsenter for:

  • IT-kompetanse.
  • Design og utvikling av web/app produkter.
  • Support og vedlikehold av web/app produkter.
  • Cloud-server teknologi og drift.

Wonderwave består av et eksternt team av profesjonelle personer fra hele verden, med hovedkontor i Oslo, Norge.

Teamet samarbeider etter Wonderwaves standarder, metoder og systemer. Derfor er den underlagt tankesettprinsippene for produksjon, levering, drift, samarbeid og vedlikehold.

Kvalitet

Wonderwave garanterer følgende for alle bestillinger og kjøp:

  • Tilgang til Wonderwaves Slack-miljø.
  • Dedikert prosjektleder.
  • Løsningsorientert og topp kundeservice.
  • Profesjonelle og engasjerte medarbeidere.

Ta kontakt med

Wonderwave har faste åpningstider for kontakt og henvendelser mandag til fredag, 09.00 – 17.00.

Alle skriftlige henvendelser vil vanligvis bli besvart innen 24 – 48 timer.

Bedriften er åpen i all ordinær åpningstid med ordinær kapasitet og i helger og helligdager med begrenset kapasitet.

E-post: support@wonderwave.io

Telefon- og møtehenvendelser må forhåndsbestilles av kapasitetshensyn.

Klager

Wonderwave oppfordrer alle misfornøyde kunder til å kontakte og presentere sakene sine skriftlig. Wonderwave vil svare på alle klager etter beste evne, objektivt og med høyeste rettferdighet.

Alle skriftlige klager kan rettes til support@wonderwave.io

Tvister

Wonderwave er et løsningsorientert selskap.

I en tvist oppfordres kunden til å gjennomgå saken med Wonderwave så objektivt som mulig. På en slik måte at det kan være vinn/vinn for alle parter som har investerte interesser.

Saken skal løses etter norsk rett av norsk domstol/forliksråd i Oslo der partene ikke ønsker eller kan komme til enighet.

Force Majeure

Ved typiske force majeure-hendelser faller alle avtaler midlertidig bort inntil kontakt og løsning skjer.

V. 1.0 / Sist oppdatert: 27.01.22